Image Map

Thursday, October 4, 2012

O-Bee talks about his upcoming work



Do you have in plan to release an album?
Right now I have a contract with Universal Music in Norway to do an EP which will probably be sometime around Christmas. The reason I'm here is because I wanna work myself and create the work myself and then go back the US and then work from there. I don't want easy way, and jump on the train, that I could done many times but I want to show people that I really work for this.


Você tem no plano para lançar um álbum?
Agora eu tenho um contrato com a Universal Music na Noruega para fazer um EP que será, provavelmente, por volta do Natal. A razão pela qual estou aqui é porque eu quero trabalhar me e criar me sozinho e depois voltar para os EUA e depois trabalhar a partir daí. Eu não quero maneira fácil, e pular do trem, mas eu quero mostrar às pessoas que eu realmente estou trabalhando para isso

No comments:

Post a Comment