Image Map

Friday, December 6, 2013

RIP Nelson Mandela

Photo: Alloverpress

ENGLISH

The former president of South Africa Nelson Mandela died aged 95 in Pretoria, on Thursday (5).

 On July 19, 1996, Omer Bhatti accompanied Michael Jackson on a trip to South Africa for a press conference at Sun City South Africa, to announce the arrival of History Wolrd Tour to the mainland.

Michael also participated in the 78-year anniversary of President Nelson Mandela at Hilton College in Kwazulu-Natal. That was when O-Bee met Mandela, check the statement of Omer about the meeting, and his condolences:



PORTUGUESE

O ex-presidente da África do Sul Nelson Mandela morreu aos 95 anos em Pretória, nesta quinta-feira (5).

Em 19 de julho de 1996, Omer Bhatti acompanhou Michael Jackson em uma viagem para a África do Sul para uma coletiva de imprensa no Sun City South Africa, a fim de anunciar a chegada da History Wolrd Tour ao continente.

Michael também participou do aniversário de 78 anos do então presidente Nelson Mandela no Hilton College em Kwazulu-Natal. Foi então que O-Bee conheceu Mandela, confira a declaração de Omer sobre o encontro, e seus pêsames:


"Sinto-me honrado por ter tido o privilégio de conhecer este grande homem. Eu lembro da primeira vez que nos encontramos, quando ele me colocou no colo. Ele me perguntou o que eu queria ser quando crescesse e me deu algumas palavras de incentivo. Uma alma calorosa e carinhosa.
Obrigado.
Descanse no Paraíso Nelson Mandela"



No comments:

Post a Comment